お茶

Jag mår inge vidare bra just nu. Så detta blir ett kort inlägg och uppdaterande om varför jag är så off. Det ena efter det andra kommer ivägen för att jag ska komma igång med mitt bloggande... så typiskt.
Men jag har lagrat upp med en massa olika teer för mina sängliggande dagar.
Chai som är perfekt för myskvällar framför en bra film.
Ginger-Lemon när man känner sig sjuk och vill bli frisk över en natt är det teet perfekt.
Och mitt senaste ORGANTIC Earl Grey Tea som jag är så stolt över att jag har hittat här i Japan! Bra för alla tillfällen om ni frågar mig, speciellt när man känner sig nere eller deppig.
Har ni något favorit te? Till vilka tillfällen isf?
Daniella 🌙

chai. <3 och på sommaren gör jag is-teer på fruktiga teer.

2014-09-07 | 16:56:25
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Marina

Krya på dig <3 och hoppas du snart är pigg! Vi tänker på dig här hemma🌺🌴🌵🌿

2014-09-07 | 20:39:55
ZombieUnicorn

I like black tea! Especially the taste of peach! When I am watching movies or chilling in the garden tea is a perfect fit!

2014-09-08 | 08:17:03
URL: http://zombieunicorn.bloggplatsen.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: