病院

Idag så åkte jag in till ett jättefint sjukhus nära Sakuragicho. Men det gick inte som jag hade planerat, så jag ska kolla ett annat sjukhus imorrn. Malin är supergullig och har vart med mig genom hela den här processen. Och jag tackar så mycket för era super söta kommentarer och meddelanden. Jag är sjukt tacksam som är omringad av så söta personer<3
Anonym

Har det hänt något :0?

Svar: Det är absolut inget att vara orolig över! Bara något som jag måste undersöka för att vara på den säkra sidan :)
MissNosebleed

2014-09-12 | 13:39:57
Karin

Vad är det som har högt? <3

Svar: Inget att oroa sig över! Det är bara något jag måste undersöka eller kolla upp, bara för säkerhetskull :) Kramar <3
MissNosebleed

2014-09-12 | 14:21:46
Neko

Hoppas inte du är sjuk, krya i alla fall. Se till att äta nyttigt och sova mycket, ta hand om dig!^^ Nu kommer en skum fråga men jag har alltid varit nyfiken eftersom att jag aldrig har hört dig prata japanska, därför skulle det vara kul om du gjorde en video där du talar lite japanska. Men i alla fall, tror du att kanske snappat upp en japansk dialekt eller bryter du på svenska när du pratar japanska? Har hört så många utlänningar vars japanska är helt oförståelig för att de bryter på sitt språk, men du verkar vara ganska duktig ändå.^^Kram.

Svar: Tack så mycket söta du! Det ska jag! :)Jo jag är inte så bra på att prata men jag tror att jag har ett ganska så bra uttal iaf. Brukar få höra det iallafall men jag själv kan höra ibland att jag bryter lite pga svenskan haha. Funderat på att göra en sån video ett tag ja men det har aldrig blivit av... Det är så svårt att filma när huset är fullt med folk och vi har inga bra fönster för ljuset. Men ska försöka komma på nån lösning! Kram
MissNosebleed

2014-09-12 | 19:01:35
sara

Är du gravid? :) Hoppas att allt är bra med dig!
KRAM!

Svar: Ah nej nej. Jag är inte gravid som tur är! Det har vart några jobbiga dagar men allt är bra! Massa kramar tillbaka!
MissNosebleed

2014-09-13 | 01:24:53
Momlin

Så skönt att du har så fina människor runt dig. Krya på dig!

2014-09-13 | 12:15:15
URL: http://momlin.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: