Maleficent

Trodde inte detta var möjligt men jag är mer kär i Angelina Jolie än vad jag nånsin har vart!
Filmen var helt okej, men Angelina var bättre än filmen.
Filmen kändes väldigt Amerikansk men endå inte, om ni hänger med haha?
Den var väldigt förutsägbar men filmen var endå inte vad jag hade väntat mig. Det var kul med en annan version än den man är uppväxt med. 
Däremot låten Once upon a dream med Lana del Ray på sountracket är en mäktig låt jag har trallat på under våren och som ger goosebumps på armarna, därför var det lite synd att den inte var med mer...
Så jag ger filmen 3 av 5 droppar!
Har ni sett filmen än? Vad tyckte ni?
Jules☆Tokyo| Kpop & Alternativ blogg!

Åhh, måste se den! Hade helt glömt bort den haha.

2014-09-26 | 13:21:12
URL: http://juliarosen.blogg.se/
Lilly

Har velat se denna i något år nu...

2014-09-26 | 16:24:05
URL: http://saxros.se
cassandra

tönt

Svar: Vem i familjen är det som trollar?
MissNosebleed

2014-09-26 | 19:40:47



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: