Video!

Jag har fått frågor dagligen om hur länge jag ska stanna här i Japan. Om jag ska hem? om jag ska stanna? osv osv. Och jag har velat svara på era frågor huuuuur länge som helst, men ville inte skriva ett inlägg om detta, ville göra en video och berätta. Känns mer personligt. Men, jag får aldrig tillfälle att spela in videos eftersom jag bor tillsammans med 3 andra tjejer. Så förlåt om det tog tid... 
Men här är den iallafall! Hoppas ni gillar den och inte tycker att jag är allt för awkward haha!
 
Daniella 🌙

vad gulligt du pratar, mer videos :D

Svar: Haha tack så mycket! Jag ska göra mitt bästa för att göra fler videos! :D
MissNosebleed

2014-09-21 | 10:07:09
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Nathalie

Åh va spännande, hoppas du hinner göra det du vill hinna med tills januari! ^^

Svar: Tack så mycket! Det hoppas jag också! :D
MissNosebleed

2014-09-21 | 11:02:27
URL: http://chelita.blogg.se/
Ammanda

Du är såååå charmig! Dör lite. Mer videos!

Svar: Haha taaack! xD Jag ska göra mitt bästa för att göra fler videos! :D
MissNosebleed

2014-09-21 | 12:18:02
Momlin

Alltså guud så himla söt du är, avlider. Men vad roligt att du ska stanna ett par månader till! :D

Svar: Haha tack så mycket! xD Yeeeees jag är super happy! :D
MissNosebleed

2014-09-21 | 14:01:46
URL: http://momlin.blogg.se/
Caroline

Vilken härlig personlighet du har haha :D Jag säger som de andra; gör fler videos! Hade varit roligt att höra dig prata japanska.

Svar: Tack så mycket! Jag ska göra mitt bästa för att göra fler videos! :D
MissNosebleed

2014-09-21 | 17:31:28
c

Haha åh! Fler videos! :D

2014-09-21 | 17:56:19
Sonny

Haha ååh söta flummboll! :D <3 Drömde faktiskt att jag skulle hälsa på dig och Sara men att jag typ hoppade på fel tåg XD Haha, det var lite som i Harry Potter, att man gick genom väggen för att komma rätt och jag hade inte fattat det XD haha, knasdröm<3

Svar: Hahaha whaaat really?! Fett flummig dröm! xD <3
MissNosebleed

2014-09-21 | 19:36:21
Anneli

Hahah vad sööööt du är!!:D

Svar: hahaha åh tack så mycket! xD
MissNosebleed

2014-09-22 | 12:33:01
URL: http://Anneliih.blogg.se
"Svärmor" Susanne

Hahaha du är ju så söt att man vill äta upp dig! <3 Säger som de andra - FLER VIDEOS! Och vill också höra dig prata japanska. Pontus pratar japanska med mig här hemma men jag ser bara ut som ett frågetecken hahaha! <3

Svar: Haha tack så mycket! Jag ska göra mitt bästa för att göra fler videos! :D Kramar! <3
MissNosebleed

2014-09-22 | 16:05:17
Cassandra

Hoppas inte du tar detta fel nu, men hur kan du inte vara bättre på engelska än du är efter ett helt år i ett annat land? Eller pratar du något annat språk trots det? :p

Svar: Jag fick IG i Engelska i Gymnasiet så om man jämför skillnaden på hur jag pratade då och nu så är det en stor skillnad!Men nej jag pratar inte så mycket engelska här faktiskt. Det är väääldigt många svenskar här och jag bor med tre svenskar. Så jag pratar mest svenska. Sen pratar jag Japanska när jag är ute och i skolan. Och jag pratar bara engelska när jag är med min kompis Pinky, för hon kan inte prata japanska än xD
MissNosebleed

2014-09-23 | 23:57:35
Anonym

Så söt!! Och du pratar jättegulligt! ^_^

Svar: Haha tack så jättemycket! :'D
MissNosebleed

2014-09-25 | 23:28:11



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: