Mini tattoo

Här är en till pytteliten tatuering som jag nu har gjort!
Och denna är endast gjord för MIN skull, inget om vad jag tycker är snyggt, trendigt eller likande. Detta är min lilla "nörd stämpel" och jag älskar den så. Den är min minsta tatuering men det är nog den som betyder mest!
Satte den på foten som ett tecken för vad jag står för, den jag är, min grund, min start, mina intressen,  och mycket annat.
Tog bilden nu när den håller på och läker (precis som min tidigare), haha. Kunde inte vänta med att visa er den så den får se prickig och ojämn ut tillsvidare haha.
Ella

Åh vad fint!! Är det konohamärket?:)

Svar: yes det är det ;)
☯MissNosebleed☯

2015-04-22 | 13:59:56
♡Elsa♡

Sjukt gullig! har funderat på att göra nått liknande fast från min första och favorit anime, men har aldrig vågat för vad folk ska tycka... Men folk tatuerar ju in Harry Potter symboler och liknande så varför skulle inte jag våga? :D
Tack så underbar blogg och inspiration!♡

Svar: Tack så mycket sötis! ♡ Jo men precis! Folk tatuerar ju inte låt-texter, deras favorit artister, från filmer ja som Harry Potter, sagan om ringen, Star Wars och liknande, och det säger inte folk nånting om! Så våga du, du tatuerar dig inte för någon annans skull endå, gör vad DU vill ha och vad som betyder mycket för just DIG :D
☯MissNosebleed☯

2015-04-22 | 14:06:55
💜💜💜

FAN VAD CHARMIG!!!

2015-04-22 | 14:51:49
JULES☆BLOG

NARUTO!!!
Funderar själv på att göra någon symbol från mina favorit anime, då det är fett mycket coolare än låttexter och annat sånt haha :3

Svar: Håller med dig! :D
☯MissNosebleed☯

2015-04-23 | 21:29:39
URL: http://juliarosen.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: