lite klagomål och update

Säger hej till största bloggtorkan på länge och säger hejdå till världens jobbigaste vecka.
Usch vad mycket det är på jobbet just nu... massa att göra nu efter semestern, plus att vi håller på och byter lokal. Så snart ligger mitt kontor i Medborgarplatsen istället, vilket har sina fördelar såklart, men även sina nackdelar.
Imorrn är det halvdag för mig, för har andra ärenden jag måste fixa efter lunch, sen blir det hejdå-fest för min berry Malin som ska flytta (känns som om det var förra månaden hon kom tillbaka från japan dock...).
Marina

Kramar på dig💕 försök koppla av varvat med att hinna med roliga saker när du är ledig så väger det upp

Svar: Så sant! Tack <3
☯MissNosebleed☯

2015-08-27 | 21:31:39



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: