My Life in Sweden ✧IKEA Vlog✧ Part 1

 
Momlin Engqvist

Alltså ni är så fina tillsammans,avlider lite :') Har ni alltid haft sådär lätt för att göra videos på engelska tillsammans? Jag känner själv att det i början iallafall skulle kännas lustigt!

Svar: Njäää alltså vi pratar i stort sett 50% engelska hemma redan, resten svenska och sen så försöker jag att prata lite japanska med han ibland för att öva haha, men han förstår aldrig vad jag försöker att säga haha xD Jag ahr bott utomlands så länge så engelskan sitter fortfarande i, även fast min engelska suger haha! xD
☯MissNosebleed☯

2015-08-26 | 00:36:39
URL: http://momlin.blogg.se/
Johanna

Älskar dina vogs! :') tänkte även på att du älskar marmor, såg denna på MIOs hemsida ;) tänke att du kanske skulle gilla dem: https://www.mio.se/produkt/marble/28022333

Svar: Tack så mycket! <3 ÅHHH damn den var sjukt snygg ju! Tack för tipset :D
☯MissNosebleed☯

2015-08-26 | 16:50:42



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: