*pust*

Fredagsmys med Saffranslax och fullkornspasta framför OITNB. Kan inte bli ett bättre avslut på en fullproppad vecka. 
 
Ibland förstår jag inte vad jag har gett mig in på... Att jobba heltid med både bloggen, youtube och som IT supporttekniker. TRE HELTIDSJOBB. Jag får bokstavligt talat 2 lediga timmar per dag och då måste jag laga middag, diska och duscha. Och det är Youtube som tar mest utav ens tid. Men jag klagar inte! Jag är otroligt tacksam att jag har möjlighet att jobba så mycket med saker jag älskar att göra. Plus (såklart) att man måste spara ihop pengar om man vill kunna flytta och leva utomlands! 
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Åh ser supergott ut! Se till att inte ta ut dig förmycket bara :(

2015-08-07 | 16:23:49
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Jules☆ Alternative & Music blog

Vad gott det ser ut!:o

2015-08-08 | 19:05:03
URL: http://juliarosen.blogg.se/
Ninni

Oj visste inte att det låg så mycket jobb bakom bloggen, tjänar du något på den? :)

Svar: Haha jodå. Lägger ner ca 4 timmar på bara bloggen VARJE dag och tjänar en slant ja, annars hade jag inte kallat bloggen mitt jobb om jag inte fick pengar för den ;)
☯MissNosebleed☯

2015-08-09 | 20:50:24
jessica

Åh ser super gott ut, du har inte lust att dela med dig av receptet (a? Har brist på fantasi på mat utan kött ><

Svar: Absolut! Super enkel pastarätt, med fullkornspasta, lax som jag stekte med broccoli i cream fresh, saffran och lite kryddor, med baby spenat. And thats it! :D
☯MissNosebleed☯

2015-08-09 | 21:36:29
URL: http://thatgamergirl.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: