Going back

Då var det äntligen dags att flyga tillbaka hem till Yokohama igen! Dock bara för semester, flyttar inte dit igen. Ska vara där i två veckor. Första veckan ska jag bo hemma hos Elin (min japanska roomie) tillsammans med my Berry, Jessi och ett gäng japanska kompisar. Andra veckan, efter att Malin och Jessi har flygit tillbaka till Sverige ska jag flytta in med Pinky och bo med henne ensam den sista veckan.
Ska bli så himla mysigt!! Åååh ni anar inte hur taggad jag är! Jag ska hem till Yokohama igen, krama Pinky och hälsa på alla kompisar och platser jag har saknat något hemskt.
 
Eftersom det är vinter nu, även i Japan, så kommer jag inte att kunna göra så mycket utflykter. Som hiking, besöka mina favorit stränder, ha picknick i harajuku-parken... Jag kommer nog bara vara med mina kompisar, äta GOTT och ha det mysigt tillsammans. 
Därför tänkte jag fixa några videos från resan. Så. Vad för videos vill ni se?
Har ni några önskemål? Vad vill ni se från Japan?
Jennifer

Kul att vi åker samma dag (då det är dig man fått den största Japn inspon ifrån) :)

Flyger till Tokyo ifrån Köpenhamn 16.25 (redan försenat...) :D

Svar: Nämen åh vad roligt! Hur länge ska du vara där? :D
☯MissNosebleed☯

2015-12-17 | 10:56:55
Daniella 🌙

åhh vad kul! allmänna videobloggar från dina dagar hade varit kul.

2015-12-17 | 12:19:31
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
JUNITJEJ

ha det så kul!

2015-12-18 | 21:09:40
URL: http://www.junitjejen.se
Momlin Engqvist

ÅÅH vad kul att du äntligen får åka tillbaka! :D Gör vanliga vloggar och typ utmaningar med Pinky, ni två är så himla söta :3

Svar: Hahah taaack sötis! Ska se vad jag hinner med! :D
☯MissNosebleed☯

2015-12-19 | 16:02:59
URL: http://momlin.blogg.se/
Jennifer

Svar på din ovanstående fråga: Jag är här i 14 dagar (flyger hem den 31:e igen) :)

Bor hos en svensk kompis ute i Mitaka.

Svar: GUD vad roligt!! Hoppas du har det underbart i Mitaka!! Har aldrig vart i Mitaka själv, men verkar mysiiigt! :D Kramar
☯MissNosebleed☯

2015-12-20 | 11:59:14
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

ÅHH va trevligt!! Hoppas du får en sjukt trevlig vistelse där :3

2015-12-20 | 20:29:36
URL: http://rocketboyy.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: