Helping kids all over the World.

Jag följer allt för många på Youtube, och jag älskar en stor bunt Youtubare, men det finns bara EN som jag följer dagligen och som jag har vart besatt utav i över 3 år nu. Och det är Youtube-kanalen ItsJudysLife.
Jag ska inte berätta om deras kanal här i inlägget, tänkte bara tipsa om en Kampanj som dom gör varje år. Vilket dom har döpt till "Dancember". Det går ut på att man ska dansa varje dag i december och sprida vidare "dancember", för i slutet på månaden så kommer dom att köra en 24timmars live broadcast på deras kanal och samla in pengar till en specifik organisation. I år är det Convoy of Hope som gäller, där man hjälper barn runt om i världen. 
Detta är som sagt mitt tredje år som jag deltar och ska vara med och kolla på deras 24 timmars live broadcast. Och kände att det var dags att jag delade med mig av detta till er.
Så.
Dansa. Sprid vidare. Och väck uppmärksamhet till Dancember!
 
Länk till deras kanal där ni kan se och höra mer om Dancember. Eller bara kika in för att bli besatta av denna otroliga familj tillsammans med mig, haha!



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: