nyårslista 2016

Har inte mycket annat att skriva om, så kollade igenom bloggen och hittade en nyårs-lista som jag la upp år 2013. Tänkte att jag kunde göra den igen och se vad som har ändrats. Inte för att den kan mäta sig med mitt år 2013 och 2014 (då jag bodde i Japan), jämfört med dom åren så är det här året sjuuukt tråkigt och händelselös. Men kan vara kul endå haha.
1. Har du hållit dina/ditt nyårslöften? Nä, samma sak varje år...mina fingrar är fortfarande sönderrivna...
2. Vilken månad var bäst? Juni.
3. Varför? För det var varmt och soligt, gjorde mycket skoj och har mysiga minnen.
4. Vad var det bästa med 2015? Fick träffa Pontus och familjen efter att ha bott i Japan sen 2013!!! massa kramar och tårar.
5.Vad var det sämsta? Att behöva lämna Japan....
6. Levde året upp till dina förväntningar? ja, visste att det skulle bli tråkigt att komma tillbaka till Sverige igen, så ja.
7. Ja/nej, varför? Inget kan jämföras med mina år i Japan. Inget.
8. Vad var din största framgång? Att jag fick heltidstjänst för ett IT företag, bara 3 dagar efter att jag hade landat i Sverige igen!
9. Vad var ditt största misstag? Det finns inga misstag.
10. Är det något du skulle ha gjort annorlunda? Nej.
11. Har du uppnåt något i kärlek under året? Ja, har återförenats med Pontus efter 17 månader långdistans. Och har flyttat ihop med honom.
12. Har du insett något under året? En hel del.
13. Hur sumerar du årets kärlek? Känns som om jag och Pontus har fått en ny chans tillsammans, vi har blivit kära på nytt. En ny kärlek, starkare än nånsin tillsammans!
14.Träffat några nya vänner? Några, inte lika mycket som år 2013 och 2014 såklart!
15. Om ja, vilka då? Alla mina jobbarkompisar och Pontus kompisar. (vill inte nämna namn)
16. Har du förlorat någon vän? inte fler än vad jag redan har förlorat...
17. Gjort något du ångrar? Nej. Everything happens for a reason.
18. Vilken dag/kväll/natt kommer du att minnas mest? Oj ehm... Den kvällen då jag och Pontus åkte kryssning för första gången tillsammans. Det var speciellt.
19. Det bästa köpet? Alla inredningsmöbler till nya rummet.
20. Det bästa minnet? Cykelturen i Gotland med Malin och mina japanska kompisar!
21: Det bästa med årets sommar? Att få kunna spendera den med min familj och Pontus igen.
22. Vad ska du uppnå med 2016 som du inte uppnåt med 2015? Jag har redan uppnått mitt livs dröm och ett mål som jag har strävat efter så länge jag kan minnas (vilket var resan till Japan) så jag vet faktiskt inte, jag skulle gärna vilja göra en resa igen, så det vill jag uppnå under 2016!
23. Vad ska du göra annorlunda 2016? kommer ske så mycket nytt 2016, så en massa förhoppningsvis.
24. Vad ska du fortsätta med under 2016 som du gjort under 2015? Vara med Pontus. Lämnar aldrig han igen. Fortsätta med Youtube!
25. Vad har du gjort dig själv mest stolt över? Att jag klarade av att bo på andra sidan jorden i nästan två år! Jag kom tillbaka till Sverige i Januari och kunde inte vara mer stolt över mig själv!
26. Vad har du gjort dig mest besviken över? Att jag behövde lämna Japan... men det var ett val jag kände att jag behövde ta, så är inte direkt besviken. 
27. Är du nöjd över 2015? Absolut. Väldigt annorlunda än mina två tidigare år. BARA massa jobb det här året. mina två senaste år har BARA var resa och uppleva. Så jag är nöjd med hur bra jag har kämpat med tre jobb!
 
Har ni några frågor eller synpunkter som ni vill svara på eller dela med er till mig? Vad var det bästa med ert år? Bästa minnet? Bästa köpet? :D
Anonym

Det bästa med detta året för mig var att jag äntligen fick jobb och kunde flytta ihop med min pojkvän! Vi har varit tillsammans i över 5 år så var galet skönt att äntligen få spendera varje minut tillsammans istället för att åka fram och tillbaka till varandra på helger! :)
Gott nytt år!

2015-12-29 | 19:39:26



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: