Be continued

 Nu har vi börjat jobba på lägenheten! Vi tänkte göra om sovrummet helt till sovrum/vardagsrum. Tur att Pontus kan det här med måla, spackla och är händig av sig, annars hade jag inte alls vetat vad jag skulle börja med, haha!
Hade svårt att välja bra kläder att måla i också, slängde ju alla kläder jag inte ville ha i Japan, så har bara kläder jag älskar kvar... kläder som jag INTE vill ska få färg på sig. Men valde ett par baggyjeans och en basic linne.
hann måla hela rummet ett lager, och ta dörrn. Ska fortsätta i helgen :D
 
D A N I E L L A

DAMN vilken midja du har! :O Och fint med vitt, stilrent och fräscht!

Svar: Tack så mycket, I hope haha xD Jaaah ellerhur! Vi kör på vitt så kan man lägga fototapet om man vill :D
MissNosebleed

2015-02-06 | 16:12:16
♡Elsa♡

haha söta ni är! Super fina bilder, du är lika charmig och vacker som vanligt!

2015-02-06 | 16:53:07
Lara

åh vad kul :) btw ska du börja med instagram igen eller?

Svar: jo men känns inte som om någon är intresserad längre, vet inte, lite nervös för att komma tillbaka haha :(
MissNosebleed

2015-02-06 | 17:58:04
URL: http://laralucy.for.me/
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Ni är så söta tillsammans!

2015-02-06 | 19:20:21
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Marina

Det ser bra ut, ni ser ut som proffs!!✌️

2015-02-06 | 20:29:36



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: