flytt!

Packa ner, packa upp, sortera, slänga och förvara. Gud så lång tid det här tar... Jag har sjukt mycket att göra och ännu mer att köpa. Jag och pontus har redan tagit en helg då vi bara kollat runt på olika möbelbutiker men behöver ta en ny helg då vi faktiskt planerar med mätningar osv. 
Hittade en låda full med gamla skor! Ska dock slänga alla, har köpt så många i Japan så behöver inte ta en massa onödig plats.
Diana

ett tips är att du skänker bort saker du inte ska ha istället för att slänga. det finns många som behöver saker :)

Svar: jag skänkte allt tillsammans med mina kläder, så det är självklart :)
MissNosebleed

2015-02-03 | 16:36:28
Märtis

Bloppis kanske? De var ju så fiiiiina

Svar: Tack så mycket! Funderade på det, men allt var så överanvänt... många var trasiga och nä, det kändes bara äckligt att sälja dom till mina läsare tyvärr :(
MissNosebleed

2015-02-03 | 18:21:34
URL: http://www.nattstad.se/Fruleste
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Inte funderat på att skänka bort de? :3

Svar: jo jag skänkte dom tillsammans med mina kläder :3
MissNosebleed

2015-02-03 | 19:16:53
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Anonym

Jag vet inte om vi har samma skostorlek men bloppis vore superkul! :) Grattis till att ni ska flytta tillsams förresten! ^^

Svar: Tack så mycket! Funderade på det, men allt var så överanvänt... många var trasiga och nä, det kändes bara äckligt att sälja dom till mina läsare xD
MissNosebleed

2015-02-05 | 07:40:51



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: