Lördagsmys

Det är helg och jag orkar inte laga mat. Så det blev Sushi med rött vin. Dock var Sushin en stor besvikelse... vilket såklart inte var någon förvåning. Måste vänja mig vid att inte äta japansk Sushi längre och acceptera den icke så prisvärda och mindre goda svenska Sushin :( 
Tokyoyo

Smarr! Förstår precis känslan, tycker svensk sushi är god men ser den inte riktigt som samma sak som japansk sushi (om du förstår hur jag menar...^__^)

2015-02-21 | 13:04:07
URL: http://tokyoyo.se
D A N I E L L A

Blir suktad! Passar rött vin med Sushi btw? :O

Svar: Det är perfekt tillsammans enligt mig! :3
☯MissNosebleed☯

2015-02-26 | 13:40:28
♡Elsa♡

vilken är din favorit i Sverige? Sushibit alltså :P

Svar: Oj ehm... California Roll, vanlig Maki och lax :D
☯MissNosebleed☯

2015-02-26 | 15:33:23
Ammanda

äter du Tuna? O.o

Svar: Yes, det är inte min favorit men den är helt okej :3
☯MissNosebleed☯

2015-02-26 | 16:36:18



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: