Mitt 2014 Del 1:

Här kommer första delen av mitt 2014. Detta var lätt mitt bästa och svåraste år i mitt liv! Jag har tagit så stora steg och chanser vilket har vart super svårt, jag har haft många svåra stunder då jag bara har velat ge upp. Men jag har levt min dröm, ett år fyllt med äventyr, resor, nya vänner i mitt favorit land och mitt andra hem Japan.
Jag har växt något enormt under detta år, jag har lärt känna mig själv, blivit starkare, mer självsäker, glad, och jag vet vad jag vill nu i livet. 
Januari var fylld med resor. Jag drog till Nikko där vi besäkte tempel, såg parader, klättrade små berg, såg vilda onsen apor, och besökte kända ställen.
Min syster kom också på besök och vi hade det mysigt med shopping, besökte Zoon, och jag visade henne Japan.
Jag gick även och såg Sumo live. Vilket var sjukt tråkigt, haha, men coolt. Det är en sån otroligt känd sport här så det var riktigt häftigt att få uppleva det!
Februari var fylld med vänner. Jag var ute med Lam, Mini, Anh, Paris, Brennan, Kun och Phu nästa varje dag!
Vi gick på Onsen för första gången, vi besökte bamboo skogar, åt Ramen, och gick på Maid Café!
Snö-stormen kom hit till Kanagawa området också, värsta snö-stormen på över 25 år. 
Sen blev jag fotad utan SGS i Harajuku och blev därifrån Modell i Shibuya!
Mars var en väldigt händelserik månad. Jag fyllde 21 och min japanska kompis Keisuke hade fixat ett stort födelsedags fest med DJ och egen lokal.
Pontus kom även hit för att fira mig och det var första gången vi sågs på 6 månader! Vi började med att turista här i Kanagawa området, besökte Enoshima (drak ön), vandrade i Kamakura, såg Japans största Buddha staty, och hade det underbart! Är så sjukt tacksam att han sparade pengar och drog hit till Japan för vår skull. Räddade vårt förhållande 
Sen drog jag till Osaka och turistade där. Såg Osaka slottet, besökte osaka aquarium och sånt man måste se i Osaka! Vi drog sedan vidare till Kyoto och vandrade bland the 1000 gates. Osaka och Kyoto var två sjukt vackra städer. Skulle gärna vilja besöka dom igen!
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Låter som du fick en bra start på 2014! ;u;

2015-01-02 | 10:48:10
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Julia Müller-Sandvik

Fantastiskt att vi fått följa med på hela härligheten också :)

2015-01-02 | 13:54:07
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Mikaela

Så roligt att du verkligen fått leva din dröm! Har varit jätteroligt att läsa om det också:)

Önskar också att jag kunde resa och följa mina drömmar, men har inga vänner som vill resa med mig. Tror du att du skulle ha åkt om du inte hade haft kompisar med dig? :) För jag vågar inte riktigt ta det steget själv..

Svar: Jag hade nog gjort det ja, men det hade tagit lite längre tid. Är sjukt dålig på att planera och förbereda, haha. Men syrran åkte ju hit nu iår så hade nog bara blivit ett år senare för min del. Men våga ta chansen! Om något skulle hända är det bara att åka tillbaka! Bättre att ta steget än att stå kvar :D
MissNosebleed

2015-01-03 | 15:43:59
Din Pontus

Åhh saknar dig boo <3

2015-01-04 | 20:35:34
D A N I E L A

ÄLSKAR att få följt ditt år, har inte kunnat sluta läsa din blogg, sjukt spännande, varje dag!!

2015-01-07 | 15:26:02



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: