Slottet med la familia

Idag mötte jag upp familjen med mostrar, mormor och kusiner. Vi tog en vandring igenom slottet och fikade tillsammans. Detta var första gången på över 2 år jag träffade dom så det betydde mycket för mig. Få krama mina små kusiner (som inte alls är lika små längre) och bara umgås med familjen igen! Måste passa på innan man börjar resa igen.
Lite roligt dock, man bor i Stockholm och har gjort i hela sitt liv men man har aldrig vart inne i slottet tidigare?! Jag blev helt förälskad i konsten på taket och väggarna. Samt alla statyer som stod och lyste upp rummen med sina nakna kroppar. Haha.
Jag och småkusinerna<3
That booty tho!
Såg detta stiliga ansikte uppe i taket inne i slottet. Hahah #wtf
Anonym

Vad vackert! Älskar statyerna haha

2015-07-18 | 18:51:59
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Trevligt att du fick spendera dagen med dina kusiner ;u;

2015-07-18 | 21:10:21
URL: http://rocketboyy.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: