Tävling!

Tävlingen arrangeras av Nyheter24-gruppen i samarbete med Tradera.
 
Just nu håller Tradera på med en tävling som man absolut inte får missa! I tävlingen har man chans att vinna en resa för 2 till ett värde av 10.000 kronor! Hur sjukt är inte det?!
Tävlingen avslutas: 31/7.
Alla som har en blogg är välkomna att delta. Läs mer om tävlingsreglerna HÄR.
 
Mina sommar-måsten är saker som jag har letat länge efter att få köpa nu till sommarn.
Ett absolut måste under sommarn är såklart bikini, och det håller nog alla med mig om? Men något som är ett måste 2015 är Triangl liknande bikinis. Detta är ju hur snyggt som helst, och vad passar inte bättre till det med ett par solglasögon och ett par sandaler? 
Något annat jag har velat skaffa länge nu till sommarn är en svart damcykel. Så man smidigt kan ta sig från strand till strand. Spara pengar samt få lite sol och motion på köpet!
Och jag får inte glömma Action kameran. Så man kan fånga alla sina sommarminnen både under vatten och över.
 
Länk till produkterna: Bikinin | Sandalerna | Solglasögonen | Cykeln | Action Kameran
 
Carro - Geek n' Gaming

Niiice, gjorde också ett tävlingsinlägg, lycka till! :D Kramisar Carro

2015-07-21 | 00:27:52
URL: http://quiethell.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: