Vägrar bli utrotad!

Idag har jag vart på promenad nästan hela dagen! Jag och min panda började med att gå till Gullmars, och sedan över bron till Skanstull. Sen gick vi runt där lite, kollade växter och köpte Smoothie. Gick sedan därifrån till Hammarbyhöjden och tillsist hem igen. Det var oerhört mysigt att bara gå och prata tillsammans. Och vi hann precis hem innan det började regna igen!
Julia Müller-Sandvik

Mmmmh, smoooothie!! <33

2015-07-29 | 15:32:12
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Karin

komenterade detta för några dagar sedan men du kanske inte så det så jag försöker igen!
Detta kanske är lite knäppt men du e den enda jag vet som kan japanska.. haha jag undrade bara om du kunde försöka översätta vad som står på denna tröjan, http://www.storenvy.com/products/13682595-big-fish-robbery-tee
Älskar den men vill veta vad det står om jag ska köpa den.. tack älskar din blogg!

Svar: Förlåt, har fått så mycket kommentarer och har vart sjuk så har inte kollat igen först nu... Men som jag skrev som svar i den tidigare, jag kan inte se alla tecken så kan inte läsa hela ordet :o
☯MissNosebleed☯

2015-07-29 | 20:49:19



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: