Whitening my teeth.

Ni som läser min blogg flytigt vet nog om att jag har testat lite olika tandblekningar, olika tandkrämer osv för att få vitare tänder.
Jag har astma och det händer därför att jag sover med öppen mun ibland för andningen. Så med hjälp av det och lite kaffe så har jag svårt att hålla mina tänder riktigt vita. Kanske finns andra där ute som har samma problem?
Jag tog iaf och köpte iWhite som jag har hört och läst så mycket bra om. Behandling gör tänderna vitare utan blekning. Vita kalciumkristaller packas in i tandens yta samt missfärgningar tas bort. Kalciumkristaller skadar inte tändernas emalj men istället stärker och bygger tändernas emalj upp vid användning. Hur perfekt låter inte det?
Jag ska testa dessa skenor i fem dagar och återkomma med resultat. Om det funkar och hur mycket vitare dom har blivit i sånna fall.
 Ni kan köpa iWhite hos Apoteket eller klicka HÄR.
Sofia

spännande att höra om dem fungerar!

2015-07-02 | 12:15:30
URL: http://sofiasopic.blogg.se
G

Hur länge tror du de att de ska ta tills du ser ngn skillnad? 1 vecka?

Svar: efter 5 användningar ska man kunna se en skillnad, men jag ska testa tills min burk är slut (får se hur lång tid det tar) och se om de blev någon skillnad då :)
☯MissNosebleed☯

2015-07-02 | 15:01:41
Anonym

Tro inte på allt reklam berättar, du kan inte få vitare tänder utan att bleka/polera, och inget kan tränga igenom emalj...

Svar: Jag tycker det har gjort lite skillnad redan tho :o
☯MissNosebleed☯

2015-07-02 | 22:59:05
Anonym

Åh vore awesome om det fungerar!

2015-07-03 | 09:55:45



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: