Midsommar förra året i Japan

Glad Midsommar på er! Igen, haha!
Jag kollade igenom vad jag gjorde förra året under midsommar tiden och hittade en massa underbara inlägg och bilder. Då jag bodde i Japan och lyckades samla på en bunt svenskar och firade midsommar i en park i Harajuku. Gjorde egen midsommarstång, hade picknick, och åhhh saknar alla mina vänner där...
Tänk att det var ett helt ÅR sen nu! ETT ÅR! :o
♡ Länk till inlägget.
Ninni

Visst gick du en make up kurs i japan? :) jag är nyfiken på om du kände att du lärde dig mycket? har du någon användning av kunskaperna?

Svar: Haha nopp det kan jag inte säga att jag har. Dom använder sig av HELT andra tekniker som funkar bra på japaner, men inte västerlänningar... Som tex att göra ögonen större, göra kindbenen mindre, läpparna smalare, brynen rakare osv. Det var roligt att lära sig japsnska makeup knep men inget jag känner att jag kan använda mig av här tyvärr :(
☯MissNosebleed☯

2015-06-20 | 12:54:11



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: