New video!

 Detta var nog den svåraste men roligaste challengen jag har gjort!
Jag och Pontus gjorde denna för någon månad sen men inspelningen blev fel så vi har tvungna att göra om. Andra gången blev nått annat också fel så detta blev tredje gången gillt, haha.
Synd bara för jag skrattade så jag fick träningsvärk första gången, det var så roligt! 
Men det var roligt den här gången också, såklart, bara det att vi skrattade mindre för vi redan hade gjort den så många gånger då.
Sen skulle vi ha behövt en större yta att göra detta på, för vi fick huka oss lite. Men kul var det! Och ont i magen fick man också haha!
Hoppas ni gillar den.
  
Momlin Engqvist

Hahah alltså bästa, så himla roliga! Älskar att du låg och gjorde massa ljud när du var benen xD

Tyckte du var bästa benen och Pontus bästa överkroppen! :)

2015-06-27 | 11:55:16
URL: http://momlin.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: