Update

 Idag är det halvdag på jobbet. Och tur det, det blev sent igår med många drinkar så jag behöver en lugn dag, haha. Annars var det jättekul igår att fira Moas födelsedag. Alltid roligt att träffa nya människor och få komma ut lite ibland. Behöver verkligen få upp min kompiskrets här i Sverige, eftersom alla mina kompisar är kvar i Japan... Så det var super mysigt!
Och mer mysigt blir det. För ikväll ska jag och familjen dra till landet och fira Midsommar där med kusiner och grillat! Längtar något enormt efter att få komma ut till skogen och havet igen. 
Momlin

Ååh älskar håret och sminket, gör en tutorial! :D

Svar: Tack så mycket, det kan jag göra! :D
☯MissNosebleed☯

2015-06-18 | 21:37:40
Julia

Du är så himla fin Louise!

Svar: Tack sötaste! :D<3
☯MissNosebleed☯

2015-06-18 | 21:42:30
URL: http://juliarosen.blogg.se
c

Åh, gud så fin du är! Gör en tutorial på frisyren? :D <3

Svar: Det kan jag göra! :D<3
☯MissNosebleed☯

2015-06-19 | 15:09:36
Sannie

gissar på att du är kompis med moa murderess? :)

Svar: Vi har många gemensamma kompisar ja, samt att hon är kusin med en utav mina bästa kompisar (Malin, som jag bodde med i Japan) :)
☯MissNosebleed☯

2015-06-19 | 22:02:56
URL: http://nouw.com/sannies
BeckaBubblegum

Så söt du är! Påminner lite om Daenerys i denna looken :P

Svar: Åh tack så mycket! ÄLSKAR Daenerys! :D
☯MissNosebleed☯

2015-06-23 | 11:54:21
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: