#FightForTheReef

Alla känner vi till Världens korallrev- Stora Barriärrevet. Det är inte bara en av världens naturskatter, det är dessutom ett viktigt turistmål som varje år inbringar mer än 24,5 miljarder kronor. Processen för att skydda Stora Barriärrevet har fått stor uppmärksamhet och stöd från allmänheten. Men det finns en bit kvar att gå. Stora Barriärrevet, hotas av klimatförändringar, överfiske och föroreningar och 60 procent väntas gå förlorade inom 30 år om den nuvarande nedgången fortsätter.
Jag ska en dag ta mig dit och då vill jag ta mig tusan inte att det ska vara förstört av industri och föroreningar!?
 
Därför skrev jag in mig på Australian Marine Conservation Society för att hjälpa till att stoppa detta. Det krävs bara namn och mail, det kostar inget och tar bara några sekunder att utföra.
Jag tycker det här är oerhört viktigt för både naturen, djuren och VÅR skull. Vi har bara den här planeten. Varför inte hjälpa till att skydda den?
Klicka HÄR för att vara med och skydda Bärriärrevet.
Donny

Åh tack Looh! :') Det gör mig så himla lycklig att du hjälper till<3.

2015-03-31 | 20:54:15
Sonny

Hihu, Sonny skulle det ju stå^^'

2015-03-31 | 20:54:33
Momlin

Jag är så himla rädd för att korallreven ska förstöras och man aldrig ska få se dem på riktigt, få se allt liv som finns där. Så det är grymt att det finns folk som kämpar för dem! :D

2015-04-01 | 00:46:51
URL: http://momlin.blogg.se/
Pungid

Tycker det är riktigt bra att du skriver om sånthär, blir så glad ;___;
Självklart skrivit under.

Hatar verkligen att vi människor förstör så mycket av naturen, utrotar och skövlar skog ):

2015-04-01 | 10:08:53
URL: http://thatgamergirl.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: