Me and my Cactis

Ett rätt meningslöst inlägg egentligen men jag har varit vaken sedan 6 i morse trots att jag somnade långt efter midnatt. Hur mycket jag än gillar att vara ledig så hatar jag hur lite jag sover! Spelar ingen roll om jag drar ner rullgardinen, jag vaknar ändå i takt med soluppgången.. Visst har det sina fördelar men det suger under de dagar jag inte har nånting att göra - som idag. 
Anonym

vart har du köpt dina navelpiercingar? dom är så fina och jag hittar verkligen inga bra sidor!

Svar: Köpte dom hos Claire's i Yokohama, dom har ju öppnat här i Sverige också så leta i Farsta Centrum eller andra ställen där Claire's finns :D
☯MissNosebleed☯

2015-03-23 | 09:45:51
Momlin

Är precis likadan, vaknar alltid tidigt oavsett om jag bara sovit 3 timmar, dock har jag inget emot det då jag hinner göra mer saker under dagen. Enda gångerna det suger är när jag är med pojkvännen som sover till typ 12-13 på dagen D:

Svar: Jo men precis!!! :o
☯MissNosebleed☯

2015-03-23 | 19:08:35
URL: http://momlin.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: