About Bruce.

 
 
Tänkte skriva några rader angående Bruce Jenner för jag har precis tittat på Keeping Up With The Kardashians- avsnittet All About Bruce där han precis som i intervjun han gjorde för ett tag sedan med Diane Sawyer berättade allt och bekräftade det som sociala medier har antagit sedan en tid tillbaka om hans könsbyte.
Jag har sett på Keeping Up With The Kardashians sen långt tillbaka, jag följer alla på sociala medier och är ganska insatt i deras liv. Jag älskar dom och tycker att dom är sjukt inspirerande. 
 
Ni anar inte hur mycket jag grät när jag såg avsnittet om Bruce. Herregud så gripande! Så sjukt starkt av han för att inte tala om inspirerande! Hoppas detta inspirerar andra och hjälper folk som går igenom likande situationer. Jag tror starkt på att detta kan vara dörren för att öppna världen. 
Så sjukt modigt av Bruce att äntligen tala sanning och dela med sig för resten av världen!
Sannie

jag håller med dig :)
förhoppninsgvis går vi framåt i utvecklingen. att se allas lika värde.

2015-06-02 | 18:31:39
URL: http://nouw.com/sannies
-

dock använder caitlyn (bruce) numera pronomet hon istället för han :)

2015-06-16 | 19:29:36



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: