Äta kaktus?

 Jag är så sjukt arg just nu! Vill bara slänga något i golvet eller varför inte äta en kaktus?! Haha nej men, ni vet ibland blir man så arg att man inte vet vad man ska ta sig till? Det är inte lätt att både jobba, ta hand om bloggen, youtube och sedan komma hem till ett hem där jag måste göra allting själv!! Laga mat, diska och städa för min kära sambo "inte tänker på sånt"... suck. Han har fortfarande mycket att förstå och lära sig när man bor i eget hushåll.
Mikaela

Haha, åh jag vet precis hur det är! när jag bodde med mitt ex förut så struntade han fullständigt i att diska och städa. Höll på att bli helt galen på honom..

2015-05-08 | 18:26:18
Lisse

Hejsan! Jag skulle bli överlycklig om du kunde göra ett inlägg där du tipsar om klänningar till skolavslutning, gärna lite somriga men inte allt för färgglada :) Kram

2015-05-08 | 21:05:15
Emma

Välkommen till sambolivet! Har bott ihop med min pojk i ett år nu, han tänker fortfarande inte på sånt..
Tips är att skriva en lapp på det du vill ha gjort och lägga på ex. hans dator :)

Svar: Haha smart! ska jag göra! :D
☯MissNosebleed☯

2015-05-08 | 21:35:57
Julia Müller-Sandvik

Igenkänningsfaktor, ja! Och jag och min make har bott ihop officiellt sedan... 2011! det har inte gått över än. Hatar patriarkatet som förslappar dessa underbara personer...

2015-05-08 | 22:45:52
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Momlin

Haha frågan är ju varför det oftast är såhär med killarna, varför ska tjejerna ta hand om allt? Vi lämnade väl den tiden bakom oss för längesen där kvinnan tog hand om hemmet. Nej men du får stå på dig, han kommer nog hjälpa till mer snart får vi hoppas! :)

Svar: Så sant så sant! :P
☯MissNosebleed☯

2015-05-09 | 11:22:00
URL: http://momlin.blogg.se/
jessica

Haha visst är det underbart! Min sambo är exakt lika dan. "men sånt tänker ju inte jag på" "hur ska jag veta hur man sortera tvätt"?
Gah, ibland undrar man verkligen vad man har gett sig in på :D

Svar: Hahaha, känner igen mig där! xD
☯MissNosebleed☯

2015-05-09 | 13:08:42
URL: http://thatgamergirl.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: