Färgar håret

Gud vad jag hoppar mellan vitt och silver/grått! Ena dagen har jag vitt, andra har jag silver. När jag färgar håret så använder jag StarGazers White dye, och sen använder jag silver shampoo när jag duschar- så alltså blir mitt hår silver varje gång jag duschar, haha! Sen har jag testat att färga med Directions Silver dye någon gång för att få grått och den har funkart ganska bra, lite svag men annars väldigt bra!
Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Du passar jättebra i både silver och vitt tycker jag! ^^

Är lite nyfiken, du har ju sagt att du jobbar på ett kontor och att du inte kan skaffa tatueringar på vissa ställen och så pga det. Tycker du din stil och ditt jobb kan collida lite fel ibland? :)

Svar: Det tror jag verkligen! Känner mig som en annan person på jobbet och utanför jobbet...
☯MissNosebleed☯

2015-05-24 | 12:59:01
URL: http://cookiecat.blogg.se/
MissMistiry

Värt att testa :)

2015-05-24 | 17:36:42
URL: http://missmistiry.blogspot.com



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: