simpelt men perfekt

Tre dagar i rad nu har jag visat er nya saker jag har köpt. Det finns så sjukt mycket fint ute just nu så kan inte låta bli att shoppa, haha! Hittade några super simpla men perfekta sandaler från H&M när jag var där förra veckan på frukost. Dom passar perfekt till långklänning och min svarta ryggsäck. Love them
Mikaela

Snyggt!! var har du köpt solglasögonen? :)

Svar: Oj det var så länge sen nu... minns tyvärr inte :(
☯MissNosebleed☯

2015-05-27 | 17:49:47
Karin

Hej.
en konstig fråga kanske, men undrar hur du sätter i ditt hår varje dag?
undrar för att jag har tyvärr blivit av med majoriteten av mitt hår. så funderar på antingen clips eller hår man syr i.
älskar din blogg. /Kram Karin

Svar: Kan göra en video om det och visa hur jag fixar mitt hår och löshår? :D
☯MissNosebleed☯

2015-06-06 | 18:27:21



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: