Svensk sommar med svenska bär.

Har egentligen inte så mycket att säga. Sitter i solen med en burk blåbär och försöker lura mig själv om att sommarn snart är här... Vill kunna sitta barbent ju! Vill ha Japans värma och fukt. Vill tillbaks till Japan...
Mia

Det där är ju inte svenska bär? Ser mer ut som amerikanska blåbär? :D

Svar: Haha kanske det är! xD
☯MissNosebleed☯

2015-05-10 | 11:11:29
Anonym

känner du att du ångrar att du flyttade tillbaka till Sverige? och om pontus följde med skulle ni flytta tillbaka då eller stanna kvar här ?

älskar din blogg och du är så fin!!^^

Svar: Både ja och nej. Om jag kunde och hade möjlighet skulle jag ALDRIG ha flyttat från Japan! Och nej, om pontus hade möjlighet att börja resa så skulle jag vilja se nya ställen, han har redan besökt japan två gånger nu ju så vi är redo för nya äventyr och nya platser tillsammans :D
Tack så hemskt mycket söta du! <33
☯MissNosebleed☯

2015-05-10 | 20:43:11
Anonym

och hur känns förändringen att flytta tillbaka när du levt så annorlunda om man jämnför med lilla svergie och japan :)? vad saknar du i kläder,mat,upplevelser osv? :)

Svar: Absolut, förändringen är enorm!! Jag hade det svårt min första månad här i Sverige, riktigt svårt att anpassa mig.. men nu går det bättre, det går upp och ner. Jag saknar precis ALLT med Japan, mest mitt liv jag hade där. Alltså mina vänner, skolan, hur mina rutiner såg ut, maten jag åt, huset jag bodde i, gatorna jag gick varje dag, Zoot jag hörde varje morgon, osv :(
☯MissNosebleed☯

2015-05-10 | 20:45:22



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: