TBT

Hittade gamla bilder från 9/juli 2012, nästan tre år exakt.
Här hade jag och Pontus precis vart och kollat runt hos IKEA och drömde om att flytta ut tillsammans. Vi gick endast runt och kollade, köpte ingenting mer än mat. Och för bara någon vecka sen åkte jag och Pontus till IKEA igen för första gången sen den här dagen och KÖPTE möbler, till VÅR lägenhet. Hur sjukt är inte det?!
Att man kan komma så långt på bara tre år! Makes me happy♡
BeckaBubblegum

Så fin du är! :D
Jag känner lite samma som du, att saker går så snabbt.. Känns som jag o min hane pratade så länge om att bo ihop, och nu har vi bott tillsammans i 1½ år, vad hände lixom? =O haha

Svar: Tack detsamma fina du!Haha hane, bästa ordet! xD Nej men precis, tiden bara springer iväg! :o
☯MissNosebleed☯

2015-05-15 | 10:45:49
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se
Ammanda

Jag har följt dig enda sen dess! Älskar dig!!

2015-05-20 | 13:57:35
♡Elsa♡

den färgen är ju snygg på dig!! :O

2015-05-20 | 15:42:10



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: