Holiday nails

Jag är inte jätteduktig på naglar. Men har alltid tyckt det är roligt att testa nya saker och färger, främst för mina naglar växer så otroligt snabbt och kan få en väldigt lång och smal form (vilket jag älskar).
Så för kommande högtid testade jag att göra några "jul-naglar" som jag blev nöjd med.
Hade dock velat ha bättre tejp, blev så kladdigt och ojämnt... men man får ta vad man har!
 
Började med att måla naglarna helt vita. Två lager.
Sen tejpade jag ett V från toppen av nageln. 
Målade sedan guld innanför det V:et.
Och sist toppade jag med lite glitter. 
Sen är det klart!
Förlåt för dålig bild, det är så mörkt nu under vintern så alla bilder blir kassa. Men naglarna blev ju bra! Eller vad tycker ni?
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

tycker de blev sjukt snygga! :D

2015-11-30 | 22:28:25
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Matilda

Goals :D
Synd bara att jag inte får ha nagellack i skolan

Svar: får du inte ha nagellack i skolan?? vad för skola går du i? XD
☯MissNosebleed☯

2015-12-08 | 21:18:39
URL: http://nouw.com/mamatilda



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: