julklappstips

Snart är det jul! Aldrig har jag varit med om att det gått så fort förut haha, men men.. Precis en månad kvar och stressen efter de perfekta julklapparna har redan börjat. Och i denna stress så är det lätt att glömma bort de ”onödiga” presenterna, sådant som man kanske inte brukar unna sig själv med. Som ringar, lyxiga handväskor, kroppslotions och annat mysigt. Allt finns ju att finna i olika prisklasser och uppskattas alltid.

Så idag ville jag bara komma med lite tips på julklappar från Blingit. Jag har hittat många fina och annorlunda prylar därifrån som garanterat kommer bli uppskattade!

Här kommer mina favoriter som jag själv mer än gärna hade velat ha i julklapp!

 ♥Bilden länkar till hemsidan.♥
 
Detta är ett inlägg i sammarbete med Blingit.se.
Länktext
Ninni

Vad fina grejer :)

2015-11-24 | 20:29:05
URL: http://ninnidot.blogg.se
Annie

Vet du nått bra man kan köpa till pojkvännen? han gillar mest spel och bilar haha D:

Svar: Samma som min pojkvän då, haha! Jag hade tänkt köpa ett skräckspel (för då vill jag spela med han, är trött på alla hans bilspel haha) och sen en kavaj, för det önskar han sig :D Vad önskar din pojkvän sig?
☯MissNosebleed☯

2015-11-24 | 20:58:40
URL: http://introvrt.tumblr.com



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: