sclera

Jag har slagit på stort och köpt svarta Sclera linser. Jag använder ALDRIG linser, har använt 2 gånger tidigare. Och det var också Halloween-linser så dom var ganska svåra dom med, men det gick bra, till min stora förvåning. Men trotts att alla har varnat mig om hur omöjliga Sclera linser är att sätta in så tog jag chansen och köpte mig ett par endå, för 900 spänn... Och tur hade jag! Jag fick in dom linserna helt utan problem, på tredje försöket på båda ögonen! Är man en naturbegåvning eller? Haha. 
 
Sclera linserna är köpta från Buttericks. Direkt länk.
Bunny Therése

Såå sjuuukt häftiga, men känns fortfarande sjukt läskiga att prova. Hur var det att plocka ut dem? Är de lika mjuka som vanliga linser?

Svar: Att ta ut dom var inga problem, dom är mjuka men så otroligt tjocka, så det var bara att klämma i dom så kom dom ut! Däremot att stoppa in dom var en kamp. Jag hade nog tur att jag fick in tekniken väldigt snabbt för det tog mig bara 3-4 försök att stoppa in dom (och jag sätter ALDRIG i linser vanligtvis), men annars har jag hört att dessa ska vara otroliiiiigt jobbiga...
☯MissNosebleed☯

2015-10-08 | 09:21:18
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Johanna E

Har velat ha dem i flera år alltsåå!!
Typ som Yolandi! o___o!

Svar: Jah men precis!! Samma här :D
☯MissNosebleed☯

2015-10-08 | 18:06:48
URL: http://glitterkyss.blogspot.com/
♡Elsa♡

Åhhhh längtar tills man får se dig använda dom!!!

2015-10-13 | 09:24:57



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: