Bildbomb #2

Här kommer andra bildbomben från Gotland!
 
Något som var sjukt gulligt var ju att alla "vägstenar" eller vad man ska kalla dom? I stockholm har vi ju en massa lejon, och i Gotland har dom en massa jätter och får! Så sjukt charmigt ju. Köpte en liten som Souvenir.
 
Vi besökte även en massa ruiner som s:t Nicolais rutin och massa andra.
Avslutade resan med ett utav det godaste jag har ätit! Gick in på en väldigt mysig resturang som var helt uppbyggt med sten (kommer dock inte ihåg vad resturangen hette...), där köpte jag en Rödingfile med kräftsås. Och alltså ni förstår inte hur gott det var!
Kärlek.
 
Tack Gotland för den här gången! Syns snart igen.
Rebecka Persdotter

Du borde kolla upp Sundsvalls drakar haha, sådana har vi överallt, as söta :'D

2015-09-09 | 16:36:58
URL: http://persdottern.blogg.se
Rebecca

Fan vad nice! (Att ni är/har varit på Gotland), jag var där exakt för en månad sen :) men det var när medeltidsmarknad var. Men kul att du tyckte det var fint där =D Förresten? Älskar ditt hår! (Har haft alla möjliga färger i mitt hår, i am crazy in punk, boho etc styles...) Många kramar <3

Svar: Vad roligt! Jah jag älskade Gotland, ska försöka resa dit så ofta som möjligt! :DTack så mycket! Alltid roligt att testa nya färger i sitt hår! :D Kramar<3
☯MissNosebleed☯

2015-09-09 | 18:52:58



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: