Bildbomb #1

Här kommer en bildbomb från helgen! Kommer dock inte få plats med alla bilder (för jag tog så himla många haha) så blir nog ett till inlägg- Del 2.
 
Men jag hade iaf en underbar helg med mina vänner på Gotland! Jag hade som sagt aldrig vart på Gotland förr så jag föll för Gotland direkt. Jag fick en utomlandskänsla när vi kom fram och den känslan höll i sig hela helgen. Så otroligt mysig liten stad, god mat och vacker miljö! 
 
Vi hann dock inte göra så mycket för vädret var så otroligt dåligt hela helgen... men Malin visade oss runt i Visby, vi åt "Sveriges godaste glass" (enligt en statistik) haha, promenerat på stranden, kollat på Ringmuren, cyklade 2timmar till Högklint och tillbaka, och festade. 
Denise

Vad heter typsnittet du använt på första och sista bilden? :)

Svar: Min nya favorit, den heter Red Moon Rising och är underbar! :D
☯MissNosebleed☯

2015-09-08 | 18:52:22
Denise

Vad heter typsnittet du använt på första och sista bilden? :)

2015-09-08 | 18:52:23
Marina

Visst är det fint och mysigt där☀️👌

2015-09-08 | 21:09:38
evelinaeleonora.blogg.se

Ser riktigt trevligt ut!

2015-09-10 | 21:37:48
URL: http://evelinaeleonora.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: