madeyewlook

 
 Jag måste bara tipsa er om en utav mina favorit youtubare!
Som ni troligtvis vet så är jag intresserad av smink och jag älskar att ta ut min kreativitet genom smink. Så jag hittade denna sjukt coola och underbara bruden på youtube för något år sedan. Hon heter Lexie och har Type 1 Diabetes som hon även gör några videos om.
Hon är en sjukt stor inspiration och är galet bra på markeringar och Halloween-looks! Älskar även hur hon uppmärksammar Diabetes och försöker lära folk lite mer om denna sjukdom.
 
Kolla hennes senaste video som fick mig att skratta lite för högt. Samt en grym video (längst ner) som handlar om Diabetes:
 
 
Frida

Tack för tips :* Då tipsar jag dig om en youtuber som håller på mycket med extrema looks/sminkningar, Glam and Gore heter hon på YT! Du borde kolla in henne om du inte redan gjort det :3

Svar: Ah älskar henne också! :D
☯MissNosebleed☯

2015-10-19 | 15:06:52



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: