Skansen

Förra helgen var jag och min Panda på Skansen! Vilket var första gången på tre år. Senaste gången var året innan jag flyttade till Japan, i oktober för att fira våran 1års anniversary. 
Jag är inte jätteförtjust i Zoon, men det jag älskar med Skansen är deras Akvarium. Älskar att kolla på alla söta ödlor, grodor, krokodiler och alla andra reptiler!
Så mysigt också att bara gå runt med en kaffe i handen och Pontus i andra handen.
 
Gjorde även en vlogg från dagen, men kommer nog inte komma upp på ett tag då jag har vloggat som en galning de senaste veckorna, har massa videos som måste upp innan den.
Momlin Engqvist

Ååh grön trädpyton är så himla vackra! :') Tröjan du har på bilden, vart har du köpt den? Skitsnygg!

Svar: Det är dom verkligen!! Köpte den i Shibuya, har för mig att den kom från WEGO, killavdelningen, men du kan kolla igenom min kategori "Kläder/Outfits", för där har jag skrivit ett inlägg om den tröjan, har jag för mig xD
☯MissNosebleed☯

2015-09-24 | 20:59:27
URL: http://momlin.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: