tillbaka

Nu är jag tillbaka från min korta resa till Gotland! Jag hade det otroligt roligt och gud så fint det är där! 
Jag tog en massa bilder som troligtvis kommer upp imorrn och försökte även göra en liten gotland-vlog för er :D
Men nu ska vi äta middag och kolla på en film, ska upp tidigt imorrn igen för då börjar en ny jobbig jobbvecka....
ikväll blev det hemmagjord Vegoburgare. 
ॐ Bröd är Sötpotatis som legat i ugn i 30min.
ॐ Vegitarisk Lemon burgare.
ॐ Organic Avocado
ॐ Organic Tomater
ॐ Babyspenat
ॐ Valfri dressing.
Detta åt vi tillsammans med ungsstekta morötter och resterna av sötpotatisen som pommes frites.
En väldigt organge och naturvänlig middag!
BeckaBubblegum

Åh vad gott det ser ut! Är heeelt inne på sötpotatis, kan inte få nog av det :P

2015-09-07 | 06:47:07
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: