After Work

Ikväll blir det min tredje AW den här veckan... Det är jätteroligt att få kunna komma ut med mina kollegor efter långa möten osv. Men ibland vill jag bara hem och lägga mig i sängen när jag har slutat. Bortsett från alla andra på kontoret så slutar inte mitt jobb när jag går hem. Måste fixa med bloggen, svara mail, hålla koll på sammarbeten och fixa för Youtube. Bara det är egentligen ett heltidsjobb!
 
Men det ska bli mysigt. Här är lite bilder från en tidigare AW:
Daniella 🌙

Kan du inte bestämma att typ efter klockan 8 på kvällen så slutar du för dagen med allt? :) då får du ju ändå ett par timmar ledigt!

2016-04-14 | 11:09:23
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Anonym

Fint fotade bilder, mästerfotograf!!😀

2016-04-15 | 17:13:04



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: