Bleach

Jag har äntligen blekt min utväxt!!
Det var seriöst ett år sen jag blekte håret sist. ETT ÅR. Jag har velat testa och se om mitt hår skulle bli friskare och kanske starkare om jag lät det va så länge som möjligt. Sen så trivdes jag i en mörk utväxt med silver hår, hade vart snyggare med svart utväxt och silver/grått hår dock. Men det kanske jag kan färga någon gång?
 
Glömde att ta en före och efter bild... Men såhär såg håret ut förr iaf:
Miranda

Hellu! Är din utväxt så grå irl och isåfall hur har du fått den så utan att bleka? Har typ askblond (råttfärgad) utväxt nu med snart vita toppar. Vill ha det precis så som du hade det i färgen, men vill helst låta bli att bleka utväxten för att kunna färga den mörkgrå. :) kram

2016-04-27 | 17:38:40
URL: http://nouw.com/MirandaEhrnholm
Emma

Revlon eller Maria Nila? Vilken föredrar du? :3

2016-05-02 | 16:28:47



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: