Guldtuben 2016

Hej igen alla mina underbara!
Nu är nomineringarna ute inför GULDTUBEN 2016!! 
Om någon söt skulle ha lust att nominera mig så tycker jag att min kanal passar bäst in i ÅRETS LÖFTE då de är för youtubers med lite färre prenumeranter. Eftersom jag fortfarande är väldigt ny i YouTube-världen och har bara vart aktiv i ca ett halvår så skulle detta vara en grym start och motivation för min kanal! Jag säger verkligen inte att ni måste rösta på mig utan det är bara om någon skulle vilja och gillar mina videos!
Blir såklart tacksam för varje röst! 
Gå in HÄR för att rösta eller klicka på bilderna under.
 
 
S

Jag har nominerat dig! :3

Svar: Tack så mycket!!♡
☯MissNosebleed☯

2016-02-18 | 11:45:43
Momlin Engqvist

Självklart har jag nominerat dig, tycker din kanal är värd det! :D

Svar: Gullig du är! Tack så mycket!!♡
☯MissNosebleed☯

2016-02-18 | 14:35:08
URL: http://momlin.blogg.se/
♡Elsa♡

RÖSTAT, du är min favorit youtuber så självklart att jag röstar på dig!!♡

Svar: AAAW taack så mycket söta du! ♡
☯MissNosebleed☯

2016-02-18 | 14:58:52
Emma ^^

Har nominerat dig! :D

Svar: Tack så mycket!! ♡
☯MissNosebleed☯

2016-02-22 | 10:33:15



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: