Japan Vlog- かわいいモンスターカフ

 

Appropå videon, jag var lite nedstämd där mot kvällen för jag fick ett drygt meddelande från någon som jag trodde stod mig nära. Men jag ska inte skriva om det här, även fast jag skulle vilja skriva av mig så har jag inte rätt att skriva om det på bloggen i respekt för den andra personen.

Så kvällen var lite tråkig och om ni märker att jag är nedstämd i videon så vet ni (typ) varför. Men jag är sjukt tacksam, för jag har ett underbart gäng med kompisar som stod bakom min rygg och har stöttat mig i varje steg. 

Daniella 🌙

vad är det du säger i början, "today were going to..."? :)

Svar: "Today we are going to Harajuku" xD
☯MissNosebleed☯

2016-02-04 | 16:28:58
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Daniella 🌙

Aha, du sa harajuku! Var inte säker på det för det lät helt annorlunda än vad man som svensk tänker att det ska uttalas :D

2016-02-05 | 10:47:44
URL: http://vapenbroder.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: