seg sista vecka i Japan...

Jag och Pinky hade största oturen vår vecka tillsammans i Japan... Dagen då jag flyttade över till Pinky så märkte jag att hon nyste något hemskt mycket, bokstavligt talat varannan minut, och jag frågade henne om hon var på väg att bli sjuk, men hon sa bara "I never get sick, don't worry". Och dagen efter (vår första heldag tillsammans) blev hon riktigt sjuk! Hon hade feber, nös, hostade, frös, och illamående. Stackars Pinky... Hon var sjuk ett bra tag, 3 dagar mådde hon verkligen piss. Men vår 4:e dag blev en succé, hon mådde bra, vi var ute och hittade på saker och hade det roligt! Dock varade inte lyckan så länge, redan dagen efter fick jag min mens, så låg och krampade hela dagen... och dagen EFTER fick Pinky sin, så då var det hennes tur att må piss igen.
Men vår sista dag blev lyckad också. Så med andra ord, jag och Pinky hade bara 2 DAGAR då vi mådde bra och hade energi! 
Bilderna under är från dag 5 med Pinky. Då jag krampade och käkade Alvedon hela dagen och Pinky fortfarande seg från sin förskylning.
Vi drog till Enoshima beach och smällde raketer och åt god mat. Det var mysigt!
Amanda Eriksson

vilka fina bilder:)

2016-02-02 | 17:50:12
URL: http://mandanellie.blogg.se/
Jackie

Vilken grå hårfärg använder du? :D

Svar: Silver shampoo och lite Directions dye Silver ^^
☯MissNosebleed☯

2016-02-02 | 19:41:19
URL: http://nouw.com/damndirtydolls
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Usch vilken otur ni hade :(

2016-02-03 | 22:56:23
URL: http://rocketboyy.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: