Årsresumé 2015 del 2

 
April var en hälsosam månad, haha.
Jag ägnade i stort sätt hela min fritid på hälsan. Tränade, åt nyttigt, åt bara grönt och gjorde smoothies & Green juices hela tiden.
Jag gick även på Hanami med Malin samt tatuerade två små tatueringar till!
 
 Maj var en grön månad.
Mer än så var det inte. Jag jobbade på. Köpte i snitt 1 ny växt varje dag, började fråga mig själv om jag hade ett beroende, haha. 
 
 Första sommarmånaden- Juni.
Det var dock inte en varm månad. Firade Midsommar på landet med familjen. Supermysigt att få komma ut dit igen. Första gången på 2 år!
I Juni började jag med Youtube. Eller jag började på "allvar". Lägga upp en video i veckan från och med då!
Marina

Jättefina bilder alla månader!

2016-01-06 | 10:34:47



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: