Årsresumé 2015 del 3

 Den varma månaden-Juli.
Gud så underbar denna månad var. Jag var ute med Malin nästan hela tiden (passade på innan hon flyttade ner till Gotland). Var ute med kompisar, grillade, var på stranden, skejtade med pontus och hade det underbart.
Jag och Malin piercade även oss under Juli månad! Och min syster kom hem från Japan!
 
 Augusti.
Var en ensam månad... Jag stressade sönder över jobb. Allt med Youtube var fortfarande väldigt nytt för mig och var ledsen över Malins flytt.
Jag fick en ny jobbtelefon av företaget. Köpte även en GoPro.
Mer än så hände inte under denna månad, haha...
 
 September.
Full rulle under september månad! Drog på spontan-resa ner till Gotland med två japanska kompisar som var här på besök, besökte Malin och äventyrade där några dagar.
Pontus kom även hem från sin jobbresa och vi drog till Skansen för att fira det!
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Orkar verkligen inte hur snygga bilder du tar!

2016-01-07 | 12:07:45
URL: http://rocketboyy.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: