Årsresumé 2015 del 4

 
Bästa månaden på året- Oktober!
Jag och Pontus firade 4år tillsammans. Det var Halloween och jag testade en massa roliga sminkningar, samt Sclera linser som jag gjorde videos på till YouTube. Pysslade en hel del och spenderade också en hel del pengar som jag inte har någon anning om vart de tog vägen, haha.
 
November var min sjuk-månad...
Jag var först sjuk en vecka, sen blev jag sjuk bara någon vecka efter det igen och veckan efter det så var jag tvungen att göra ett kirurgiskt ingrepp som gjorde att jag sjukskrev mig två veckor till!? 
Usch, november var inte en rolig månad...
 
Och sist men inte minst- den mysiga och familjefyllda månaden December!
Åh, gjorde och planerade sååå mycket skoj den här månaden. Köpte en resa ner till Pontus familj, där vi sedan firade jul. Sen bokade jag även en resa tillbaka till Japan!
Gjorde en massa roliga jul-videos och julinlägg med sammarbeten och spons. Det var så mycket skoj som hände under December. 
Marina

Vad fin granen blev!

2016-01-10 | 19:24:32
Ninni

Tips: Finnair har kampanj med jättebilliga biljetter till asien:D

2016-01-13 | 20:08:45



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: