årsresumé 2015

Här kommer årets resumé 2015.
Detta har vart en betydligt mindre händelserikt år än 2013 och 2014. Men det har hänt ganska viktiga saker iår endå som jag tänkte sammanfatta för er!
 
Börjar med min mest händelserika månad, Januari. Den månaden då jag fortfarande levde i Japan.
Jag gjorde mina sista resor. Tågade till Nikko igen, besökte Sendai för första gången samt Fukushima.
Familjen var även på besök under Januari månad då vi hittade på mycket äventyr och besökt många ställen tillsammans.
Jag hade mitt farväl-party då jag sa farväl till alla mina underbara japanska kompisar som jag älskar och saknar djupt...
Sen flög jag tillbaka till Sverige, första gången på 17månader! Återförenades med Pontus och träffade mamma för första gången sen jag flyttade till Japan. Mycket tårar den dagen.
Sen redan 3 dagar efter att jag hade landat fick jag mitt första jobb! Så ingen vila för mig. Full rulle direkt, haha!
 
Februari var oerhört händelselös. 
Denna månad bestod bara av att vänja sig med allt nytt. Min flytt tillbaka i Sverige. Nya jobbet. Ny miljö. Nytt klimat. Allt var nytt igen.
Jag flyttade tillsammans med Pontus. Vårt första stora steg tillsammans. Och jag blekte bort mitt blåa hår. Hade haft mitt blåa hår i nästan 2år, och detta var första gången jag inte hade färgstarkt-hår på 4-5 år!
 
 Sen har vi Mars månad. 
Då hände inget mer än att jag färgade håret vitt. Fyllde 22 år gammal, fick i ordning på rummet och gick på Gumball 2000 med Pontus.
Jo juste, jag tatuerade mig igen! Min största och mest älskade tatuering hittills. Min vackra mandala!
Amanda Eriksson

Fin blogg.:) kram

2016-01-03 | 17:57:21
URL: http://mandanellie.blogg.se/
Julia

Har varit så roligt att följa din blogg från Japan till nu! Och såklart ännu längre haha ^^

2016-01-03 | 22:41:28
URL: http://juliarosen.blogg.se
Momlin Engqvist

Jösses vad fort tiden går, känns som att det var igår du skrev om allt detta på bloggen! :o

2016-01-05 | 13:37:05
URL: http://momlin.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: