Bilder från Jul, lol

Jag har glömt att visa er lite foton från min jul, haha!
Jag var ju som sagt hemma hos Pontus familj i Skänninge och firade för första gången. Det var super mysigt och jag är sjukt tacksam över hur varma och kärleksfulla Pontus familj är mot mig!
Det blev dock inte många bilder tagna från resan... Vi var bara där 2-3 dagar och de mesta jag och Pontus gjorde var att leka med hans småsyskon. Men här kommer några söta bilder som jag lyckades få!
Pontus och alla hans syskon (minus lilla Elsa, som tog fotot) plus Pontus storebrors flickvän.
Trotts att fotot över är suddigt och ur fokus så ÄLSKAR jag det fotot! Pontus var så oerhört gullig med sina syskon och man kunde se hur mycket dom såg upp till Pontus. Dom ville vara nära han och bli kramade av han hela tiden.
 
Och bilden under är ett paket Pontus gav mig. Han hade täckt hela paketet med supergulliga texter. Jag har världens mest kärleksfulla pojkvän. Älskar han så!
(visar vad som var i lådan i ett annat inlägg)
Sofia

mys ^^<3

2016-01-06 | 10:40:10
URL: http://sofiasopic.blogg.se
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Åh, ser super mysigt ut! ;u;

2016-01-06 | 14:10:58
URL: http://rocketboyy.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: