Miss Nosebleed

Bilden under är en bild på blod. Är du känslig så skrolla gärna förbi inlägget.
                                                                                                                                           
 
Nu har jag under en längre tid funderat på om jag ska byta mitt internetnamn "missnosebleed" till något annat?
Och det är inte för att jag inte gillar det namnet. Det känns bara inte som om det namnet är "jag" längre. Jag har växt ifrån det namnet. Louise Nosebleed var mitt Scene-namn. Det stod för stilen jag hade för 6 år sedan. Vart jag var i livet. Men den tiden är förbi nu.
 
Det blir så krångligt att byta namn bara. Måste byta på alla sociala medier. Och folk känner ju till mig som "missnosebleed" nu. Känns jobbigt att börja om på nytt. Men det känns jobbigare att stå still.
 
Vad tycker ni? Byta eller behålla?
Nytt namnförslag? Helst då min namn Louise ingår.
Louie

Har du något smeknamn (mer än missnosebleed) som du känner att du kan använda?
Jag t.ex heter med Louice, men har alltid kallats Louie, så har då det som internetnamn :)

2016-07-14 | 20:55:53
URL: http://nouw.com/louielei
wiky

nytt kapitel i livet. remember?

2016-07-15 | 14:24:54
Lilly

Ja, jag tycker du ska byta då det känns lite barnsligt. Men till vad vet jag inte. Bara till ditt vanliga efternamn kanske? Louise och så "efternamn". ?

2016-07-16 | 21:04:05
CA

Louise attevall kanske

2016-07-18 | 16:37:12
Anonym

misslouise istället för missnosebleed? eller så förnamn + efternamn! ^^

2016-07-21 | 21:43:58



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: