nyx

Ni anar inte hur länge jag har sprungit runt i jakt efter NYX Soft Matte Lip Creams... Finns inte på så många ställen i Stockholm och i de affärer där dom väl säljs så var det slutsålt! Min frustration var på max.
Men jag hittade dom tillslut. So Happy!
Jag gillar inte när bruna/nude lip creams har en rosa ton i färgen, jag föredrar med orange ton och dessa är verkligen perfekta! Både den mörka Berlin (min favorit) samt den ljusare Abu Dhabi
 
(Hade dock hellre köpt Kylie Jenners Lip Creams men dom är såklart ännu svårare att få tag på...)
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Kylie Jenners Lip Creams verkar vara slut över allt? :o ifall man inte beställer hem dem dvs, men har hört att väldigt många har åkt på en större tullavgift då :/

2016-07-03 | 16:16:23
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Jackie

Kylies liquid lipsticks finns bara att köpa på hennes hemsida. Allt annat är fake. Hon har gått ut med det själv!

2016-07-04 | 16:48:16
URL: http://nouw.com/damndirtydolls



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: